2007/08/25

Hoi!
Dit is eventjes mijn site waar ik jullie allemaal ga vertellen en laten zien wat ik zie, en beleef. De reis is als volgt: op 22 oktober vertrekken Charlot en ik (Yori) vanuit Amsterdam naar Londen rond een uurtje of vijf. Dan vliegen we vervolgens naar Bangkok ergens in de avond, om na 5 dagen naar Sydney te gaan. In Sydney (vanaf 29 Oktober) is het de bedoeling dat we een 'Best of the East' trip maken: langs de oostkust vanuit sydney naar het noorden, en dan daar naar het westen tot we ongeveer in het midden zijn...Dan gaan we naar het zuiden (onderweg nog een tripje naar Uluru (je weet wel...die grote rots ;) en zo maken we een rondje weer terug naar sydney! Yep! Zo doen we dat! Dan op 2 April weer et vliegtuig naar Bali! Jawel! Mijn vaderland :D waar we dus zo'n 3 weken blijven luieren en dan weer via Singapore & Londen terug naar Amsterdam komen...I hate this life :P



10 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Jori,

Heel veel plezier, een superfijne reis samen, wij gaan je op de voet volgen.
liefs van hans en ida

Anoniem zei

Site is gebookmarked :)

Anoniem zei

Veel plezier!!! groetjes van huub en gerda

John & Hellen zei

Hoi Yori,

Eindelijk is het dan zo ver. Wij wensen jullie hele goede reis met veel leuke ontmoetingen en ervaringen.
Tot over zo'n 180 dagen.

Heel veel plezier samen.

Lieve groetjes,

Hellen en John.

"Go with the flow".

Anoniem zei

Zet hem op Trudy ik zal je volgen. Veel plezier

Samet (anton)

Anoniem zei

Hey Yori!
Weet niet precies waar je nu zit, maar was (het eerste deel van) de reis zo erg als je had verwacht??
Liefs,
Natascha.

Anoniem zei

hoy Jori
geniet van Azie ruik proef en voel het groeten O.wilma

John & Hellen zei

Hallo Yori,

Geweldig dat jullie nu echt aan de reis begonnen zijn!!!
Vandaag is je moeder gezellig bij ons geweest en hebben we Grieks gegeten. We passen op haar, hoor.
Niet te heet eten, anders krijg je last van een zeer.....

Dikke kus voor jullie allebei.
Liefs John en Hellen.

Anoniem zei

Hoi stelletje scheten.Ik merk dat jullie er lekker van genieten.Af en toe zal het wel eens spannend zijn,dat ook gelukkig maar.
Komen er ook foto s of heb ik iets niet begrepen?.Heb het verhaal van Charlotte ook gelezen.Heerlijk he.
En nu naar het land van Ozzies en crimies(tenslotte werden vroeger Engelse criminelen daar heen gebracht,konden ze elkaar daar om zeep brengen.Nou er zijn er nog genoeg van over die wel deugen.Heel veel plezier
En Charlotte
hou je ventje een beetje in de gaten.Dan doen wij het wel met z n moeder.Grapje met beetje ernst.
Veel liefs voor jullie en hou elkaar vast.Kus Ketie en Willem

Anoniem zei

Hoi Jori
Ook jouw verslag zit ik bij te houden, leuk om ook van jou te lezen. Wees blij dat je nu in Australie zit, daar is het wat westerse. Geniet lekker van alles want dit is eenmalig.
Liefs en zorg goed voor jullie twee.
Loes en Omie