2008/01/24

Thanks Everybody!

Allereerst dus heeeel erg bedankt iedereen voor de lieve mailtjes, smsjes, postjes en alles voor mijn verjaardag! Erg tof! Inmiddels zijn we niet meer in Kuta, maar in Ubud waar het 10x leuker is dan in Kuta! Het eten is hier beter (wel duurder), veel meer culturele dingetjes zoals dans en theater, en we zijn ook al naar een sacred monkey forest geweest, wat gewoon hippe sjizzles was! Tjek de foto's maar hieronder! Dit zijn zo'n beetje onze daagjes:

1) Offerings die iedere dag een aantal keer plaatsvinden (Kuta)

2) Kuta Beach

3) Blote Aap

4) Ricepaddy

5) Aap

6) Mensjes

7) Traditionele Wayang Wong Dance

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo saampjes'
de foto's bekeken ik krijg de kriebels zou ik ook wel mee willen maken en ik zit hier maar in het sombere ned,waar heel veel mensen de griep hebben.Ik ga maar een beetje sporten en bij die ein deloze kilometers op de loop band denk ik dan maar aan jullie Geniet ik er ook nog een beetje van heel veel groeten een dikke zoen oma wilma

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met de 22ste 22 ik was je adres kwijt.Prachtige fotoos.ilse

Anoniem zei

*kuch* Jaloers *kuch*. Mooie foto's weer, vriend. Maar goed dat dat Bali zo goedkoop is, anders had je eens moeten gaan werken, luie donder! :P

Tot binnenkort,
Nick

P.S. Ben een week in Egypte, dus y'know, geen reacties van mij for a while.

Anoniem zei

hahaha...

die foto van die aap is wel eng. :P

naakte aap.. is gewoon lame :P hahha... hij zit er gewoon zo lomp bij. :P

(Y) :D

groetjes,
Theo

Anoniem zei

GAAF!

Kus, Joyce-Manyi