2008/02/11

Good Clean Fun

Whoew het is heet! Het is de afgelopen dagen zo'n 35 graden geweest, misschien wel meer, geen idee....heet in elk geval! Dagen vliegen eigenlijk aan ons voorbij; overdag lopen rond, eten, drinken, dan 's avonds vaak een film (of 2) in een surfbar op groot scherm met een cocktail (of meer) en dan slapen en dan weer opnieuw! Niet verkeerd dus!
Vandaag toch maar weer eens wat anders, want we gaan hier bijna weg en ik zal deze plek wel missen: alles is hier erg mooi, wat toch wel het voordeel is van het natte seizoen....alles is zo groen als groen kan zijn! Anywayz...vandaag dus naar Pura Tanah Lot (tempel van de aarde)...een tempel in zee op een rots! We konden er niet op want de golven waren te hoog, maar het was wel mooi!
Oh, en toen we weggingen nog even een python om mijn nek gehad..... ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha lieverds.

Wat een te gekke foto,s en gelukkig,wat zien jullie er fantastisch uit.
Ik kan niet meer wachten om jullie in m,n armen te sluiten.
Nu wordt ik pas echt ongeduldig.
Tot snel,goede reis en behouden thuiskomst!
XXX Arja.

Anoniem zei

O jee Yory Wat lees ik ga je Balie nu al missen wat denk je van ons ?????????? we missen jullie al maaaaaaaaaaaaaaaaanden dus gewoon weer naar Rotterdam komen en dan lekker dromen van Balie goede reis en tot ziens dikke kus Oma wilma