2008/01/05

Bloggin' Time

Ja het is weer eventjes geleden dat ik jullie over onze belevenissen heb verteld, dus enjoy:
We zijn dus nu weer terug bij af: Sydney, en daar hebben wij oud&nieuw gevierd.....en ik kan je zeggen: kijk het vuurwerk maar gewoon op tv als je in leven wil blijven. Het was ZO druk, dat je gewoon uit de rij geperst werd als het ware! Lowlands is er niets bij! Mensen gingen in alle richtingen tegen elkaar in en er waren kinderwagens, dronken mensen, huilende kinderen, huilende moeders, etc! Het werd ons dus een beetje te gek nadat ook mijn camera tussen mijn ribben werd gedrukt, dus besloten we de boel te ontvluchten na het eerste vuurwerk van 9.00 (ja zo doen ze dat hier: het intro-vuurwerk om 9 uur en de echte show om 12.00) Wij hebben onze New Year's Eve dus in de trein 'gevierd', en omdat dat zooo triest was zijn we de volgende ochtend om 12.00 nederlandse tijd maar naar de bios geweest om het dan maar zo te vieren! Verder gebeurd er hier niet veel, we gaan veel naar de mall, en naar het centrum en dat soort dingen. We gaan binnenkort naar de blue mountains, en eerst nog dit:
12 Januari naar de uitverkochte show van Sufjan Stevens!!!! (oke die naam klinkt dus blijkbaar niet zo awesome als ik nu zou willen, want nu lijkt het alsof wij hier ECHT niks leuks doen :P)
Maar het is dus wel echt hele goede muziek (vind ik)
als je het niet kent!
Tot de volgende post of anders! En voor iedereen natuurlijk nog de beste wensen, voor een super-2008!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo yori en charlot
dat ia weer eens iets anders de jaarwisseling in de trein Maar ik wens jullie nu dan maar heel heel heel heel goed jaar Het concert waar jellie naar toe gaan een onbekende naam voor mij maar je had natuurlijk niet anders verwacht ik zoek het op hoor
verder nog fijne dagen het is hier als maar somber weer als je goed kijkt naar de zon is hij gelijk weer weg van schrik''balen laat het maar voorjaar worden heel veel groeten en plezier oma willempje

Anoniem zei

hallow luitjes!

gaat goed zo te zien! Sufjan Stevens is wel dope. :D fucking jaloers gast! :D Je moet gewoon chillen met de billen tijdens nieuwjaar :P Serieus.. ik ben dit jaar ook lekker binnen gebleven word steeds gekker in Rotterdam. We hebben met een groepje hier gepartied. :D
Nieuwjaar is gewoon een kut feest. :P

Waarom staat er LIES in de lucht?

:P

anywho...

groetjes en de beste wensen toe gewenst. :)
Theo

Anoniem zei

What up? Goed om weer wat te horen. Ook jullie natuurlijk nog de beste wensen. Tijd gaat alweer fooking snel man, kan niet wachten tot dat jullie weer terug zijn.

Tot snel,
Nick