2008/01/12

Daar kwamen we dan netjes angekeleed bij het state theatre! Binnen is het schitterend (er mogen geen foto's worden gemaakt, maar dat hoor ik natuurlijk pas voor het eerst na eerst wat foto's te nemen (zie hieronder). Nog nooit ben ik in zo'n chique tent geweest geloof ik, en nu was het voor iets wat ikzelf geweldig vind en niet eens voor een of andere saaie bijeenkomst! De merchandising was wat duur en ze hadden ook maar 1 lp en die had ik al, dus dat was wel jammer, maar goed. Het begon dus met My Brightest Diamond; en nog nooit was ik zo onder de indruk van een live-show! Het geluid was ZOO goed, zo heb ik het nog nooit gehoord. Dit is ook de eerste keer (op spinvis na) dat ik zittend een concert beluister, dus je kan lekker ontspannen en alles op je af laten komen. Haar show was een half uurtje, alles precies op schema (kan rotown nog wat van leren :P) om 9 uur was het Sufjan Stevens en ja....it was awesome! Veel wat ik tot nu toe live heb gezien valt gewoon in het niets met dit geluid! Bovendien zijn de live-versies van zijn nummers af en toe totaal anders dan op de cd, en dat is natuurlijk ook wel eens leuk! Je merkt dan gewoon dat hij moeite doet voor zijn live-show en zo krijg je ook niet het idee alsof je de cd afspeelt ofzo. Er was ook nog een projectiescherm op het podium, en een lichtshow, dus ja er was gewoon veel te zien, en we hebben ons dus heeel erg goed vermaakt.
Ga dus maar gewoon Sufjan Stevens luisteren! :P










2 opmerkingen:

John & Hellen zei

Hallo lieve Yori en Charlotte,

Allereerst voor jullie nog de allerallerbeste wensen voor 2008.
Ik heb net weer jullie belevenissen gelezen en het is alweer heel wat,terwijl hier alles zijn gewone gangetje gaat. Wat zielig van Kartouffle, het kleine katje, wel fijn dat jullie nog zijn laatste dagen wat leuker hebben gemaakt.
Van Ar hoorde ik dat jullie nu wachten op een visum voor Bali? Hopelijk is dat snel in orde en kunnen jullie de reis vervolgen.
Arja was vandaag even hier, want de schilderijen van Ron gaan vandaag naar Dordrecht. We hebben ze even opgehaald in de Galerie in Barendrecht. We roken nog steeds niet, knap,hè, al 11 weken rookvrij.Ruben en Ben zijn nog druk met Ruben's flat en het begint nu op te schieten.Met Vera en Geerhard gaat ook alles goed, ze hebben een hond van Geerhard zijn ouders overgenomen, omdat zijn ouders moesten verhuizen naar een aanleunwoning. Het is een hele leuke hond, maar moet nog wel een beetje opgevoed worden, hij luistert niet zo goed. Dat komt wel goed denk ik.
Met John gaat ook alles oké, hij sport alweer een aantal weken 2 maal per week en hij wordt steeds fitter.
Jullie zien er prima uit op de foto's en Charlotte heelmooi in die avondjurk(kan ie nog in de rugzak?)
Nou lieverds wij wensen jullie nog een heel fijn vervolg van jullie reis en Yori alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Dikke kus en veel liefs van ons allemaal.

John en Hellen.

Anoniem zei

Wow, Charlot in jurk is two thumbs up.

Ik reageer meer op je volgende blog,
Nick