2007/11/04

Da Flipside!

Howdy HOOOOOO!
Het duurde lang zo zonder slaap, weinig beenruimte, een entertainmentsysteem dat het steeds begaf en vaak turbulentie, maar we hebben het overleeft! We zijn in Australie! We verblijven nu nog in Caringbah (een dorpje in Sydney) bij familie van Charlot (hele aardige mensen) en die hebben dus een huis met daarbij een klein huisje en ze hebben een zwembad! Erg relaxed dus! Ik heb ook al een didgeridoo gekocht, en ben al druk aan het oefenen (o.a. in Hyde Park haha). Ik mag hem gelukkig in het huisje laten, dus ik hoef hem niet op mijn rug mee te nemen! Verder is het hier erg tof; bijna altijd mooi weer, mooie stranden, een mooi centrum, heel schoon (en dat is ECHT een opluchting na Bangkok!) Verder doen we hier niet zo veel; vandaag naar het Opera House geweest, Sydney Harbour Bridge een of andere garden waar ik de naam nu even niet van weet. De plannen voor onze route zijn nu al aan het veranderen; we gaan sowieso niet meer eerst de oostkust af omdat het water nog best koud is (yes i AM a sissy), maar doen onze route omgekeerd! De stad hebben we nu eventjes genoeg gezien, en willen dus liever eerst de real deal zien! De outback! Morgen gaan we trouwens als het goed is naar de Bue Mountains, alvast wennen aan het kamperen...ben benieuwd wat dat gaat worden...So I'll keep ya'll posted and thanks for the messages!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's Yori. Ik draai iedere keer alles uit om aan omie te laten lezen. Ze geniet er ook van net zoals jullie daar genieten.
Liefs en groetjes
omie en tante Loes

Anoniem zei

Ha Yori

Julie hebben het goed voor elkaar.Zo komen die mmanden wel vol lijkt mij.Leuk julie gezien te hebben op de webcam.Benieuwd naar foto's van de woestijn
on the road!
gr Ronald

Anoniem zei

Coole foto's. Wat kan ik nog meer zeggen? Ik ben jaloers.

Nick